pátek 24. ledna 2014

The Book Thief-Nejlepší film. Aspoň pro mě.

ČSFD
<3.<3
Příběh začíná a končí smrtí

Dnes do českých kin dorazil film s názvem The Book Thief. Šla jsem na něj s kamarádkou a nevěděla jsem, co očekávat. Ale viděla jsem upoutávku a film mě hodně zaujal.
Přišly jsme do haly, koupily lístky a šly pro popcorn a colu. Celkem mě mrzelo, že jsem viděla prázdné kino, ale pak se z poloviny naplnilo. Tolik tisíc lidí co žijí v mém městě přišlo o skvělý film.
Kamarádka je tak trochu od rány, má ráda filmy jako je LOL nebo Poslední píseň. Ne jak já. Já jsem spíš na historické filmy z královského prostředí, doby mušketýrů a čarodějnic. Ale nejvíc mám ráda filmy z druhé sv. války-což tenhle film je. Často si říkám, že i vzhledem k tomu co se před a po válce dělo, strašně ráda bych v té době žila. Nejen kvůli úchvatnému stylu oblečení a naprosto dokonalým šněrovacím botám, ale co je hlavní. Nebyl internet. Televize. iPhone. Zkažená mládež.
Když jsem ve filmu viděla, jak se děti bavily, měla jsem chuť jít ven do sněhu ( aaa, konečně sněží!!) a dělat to co oni. Holky se nezabývaly kosmetikou a kluci kdy vyjde fifa. Absolutně mě okouzlilo, jak si spolu ty děti hráli na ulici, kopali si s míček nebo hráli zvonkohru.Toto už v dnešní době neexistuje.
Jsem divná, chtěla bych žít ve válce v Berlíně.
+Angličtina s německým přízvukem
+Skvělé herecké výkony
+Délka, mám ráda dlouhé filmy
+Prostředí Berlína
+Knihy
+Ale celkově je scénář úchvatný. Ale je to myslím poprvé, co jsem se koukla na film, aniž bych předtím četla knihu. Hned zítra jdu ale do knihovny a budu tam, dokud ji nenajdu.


-Pro mě ne moc dobrý konec

*Cena 110 Kč
*České titulky
*131 minut

Abych se vrátila ke kamarádce.... brečela taky.
Pokud nejste úplní necitové, slza vám ukápne.
ROZHODNĚ DOPORUČUJI!
Jfj

What About A Kiss, Saumensch?
The Book Theif

The Book Thief
The book thief
The book thief
The book thief
❤️
The Book Thief 2013 – Release November 8, 2013 | Period Drama



Žádné komentáře:

Okomentovat